16 marca 2014

II Niedziela Wielkiego Postu

Drugą niedzielę Wielkiego Postu
przeżywamy w naszych parafiach i wspólnotach jako 

Dzień Modlitwy, Postu i Solidarności z Misjonarzami. W tym roku, idąc za adhortacją apostolską „Evangelii Gaudium”, chcemy odnowić świadomość, że wszyscy jesteśmy misjonarzami i każdy winien dzielić się swą wiarą. Należymy do Kościoła, który z natury swej jest misyjny – napisał w specjalnym Komunikacie na II niedzielę Ad Gentes bp Jerzy Mazur, przewodniczący Komisji Episkopatu Polski ds. Misji.
Czytaj więcej...
 MODLITWA CHRZEŚCIJAN Z NIGERII
DO ANIOŁA STRÓŻA

Święty Aniele Stróżu, któremu Bóg w swej dobroci
powierzył troskę o moje życie;
ty, który towarzyszysz mi w moich modlitwach,
i podtrzymujesz mnie w wysiłkach, by lepiej żyć, dziękuję ci.
Dziś zawierzam się tobie.
Proszę cię, broń mnie od nieprzyjaciół. 
Pomóż mi oddalać okazje do grzechu. 
Spraw bym był podatny na twe natchnienia.
Błogosław mnie i wszystkich, których kocham. 
Strzeż wraz z wszystkimi Bożymi aniołami 
wszystkie dzieci Boże, 
moje siostry i braci. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz